Firma ATT felg aluminiowych, to przede wszystkim Firma pokoleniowa z ogromną tradycja i długoletnim doświadczenie popartym pasmem sukcesów w biznesie oraz wspieraniem sportu samochodowego. W branży motoryzacyjnej działając od 1983 roku, kiedy to z sukcesem stworzono pierwszą alufelgę dedykowaną do Fiata 126p. Początki były bardzo trudne, na szczęście ten okres już dawno za Firmą .
Dzisiaj posiadając wysoko wykwalifikowaną kadrę techniczno-inżynieryjną, wyspecjalizowany park maszynowy oraz 40-letnie doświadczenie, w związku z czym obręcze powstają w oparciu o profesjonalizm i polski kapitał. Obszerna paleta wzorów charakteryzuje się wyważonym stosunkiem ceny do jakości, co jest szczególnie istotne w gąszczu wątpliwej jakości, tanich felg ze wschodu. Firma choć niewielka, jednak ugruntowała sobie wysoką i pewną pozycję na rodzimym rynku oraz uznanie wśród kooperantów zagranicznych, dla których wielokrotnie produkowała skomplikowane technologicznie serie felg. Wszystkie te czynniki sprawiają, że nasze produkty cieszą się uznaniem tysięcy europejskich kierowców.
Wdrożenia realizujemy kompleksowo, poprzez projekt, wykonanie formy, odlew, obróbkę maszynową CNC, lakierowanie, pakowanie i dostawę do Klienta. Proces produkcji uwzględnia światowe standardy kontroli na każdym etapie jak np. ISO-LRQA czy TÜV. Priorytetem są dla nas jakość i bezpieczeństwo. Ponadto, nasze alufelgi testowaliśmy wielokrotnie w ekstremalnych warunkach na torach wyścigowych (np. Kia Platinum Cup, czy Kia Lotos Race) i w ciężkim terenie (Gabło Adventure Team oraz zawody segmentu quad). Dzięki długiej obecności na rynku i dopracowanej technologii, mamy pewność, że nasze wyroby są synonimem trwałości i jakości, dlatego udzielamy 5-letniej gwarancji na większość modeli.
Aktualna oferta ATT zawiera felgi aluminiowe w rozmiarach od 10 do 19 cali w wielu specyfikacjach oraz szerokiej gamie kolorystycznej (m.in. srebrny, grafitowy, czarny). Właściwy dobór felg aluminiowych znacznie poprawia wygląd pojazdu, nadając wyrazistego charakteru i skutkując obniżeniem masy całkowitej w odniesieniu do tradycyjnych konstrukcji stalowych. Przekłada się to na zmniejszenie zużycia paliwa, co stanowi niewątpliwą zaletę.
