Składka roczna klubowa na 2024 rok


Ważna informacja, po przeprowadzonych rozmowach jakie odbywały się podczas  Naszych spotkań i zebrań. Przychylając się do sugestii swoich członków postanowiono pozostawić opłaty składkowe na  rok 2024 w niezmienionej wysokości rocznej  składki 200zł. Przypominamy o terminowości opłaty składki tj. do końca grudnia br. w przypadku kontynuacji, gdyż po tym  terminie składkowym następuje utrata ważności kart członkowskich. Jednocześnie przypominamy o dokonaniu dopisku na wpłacie na konto Automobilklubu Jurajskiego  SKLADKA 2024. Dla nowych członków przypominamy o szczegółach zapisywania się w zamieszczonym zapisie  na Naszej stronie. Jednocześnie informujemy zgodnie z ustaleniami poprzednich zebrań, o podjętej decyzji wykreślenia z listy członków te osoby ,które mimo wydłużonego okresu opłaty do końca maja 2023 nie wznowiły kontynuacji opłaty składkowej.     .
Informacja / sezon 2022
Drodzy klubowicze ,wielkimi krokami zbliża się grudzień koniec roku  i zarazem ostateczny termin opłacania składek na rok 2022 .Zarząd automobilklubu Jurajskiego pragnąc miło zaskoczyć swoich członków przyszykował niespodziankę a w niej dla pierwszych 20 osób ,które opłacą składkę wręczymy z dedykacją imienną  życzeniami od klubu i Mistrza biografię  Mistrza Sobiesława Zasady ..Przypominamy o terminowości opłaty składki , gdyż po terminie składkowym następuje utrata ważności kart członkowskich ,co wiąże się z ponowną rejestracja i opłatami dodatkowymi . !!! Wysokość składki nr konta na stronie automobilklubu jurajskiego w zakładce kontakt /dane do wpłat  ,prosimy koniecznie dopisywać  : składka członkowska  2022 rok ./wszystkie informacje dotyczące oplat skadkowych w zakładce kontakt na stronie

Sobiesław Zasada -Honorowy członek ak Juraskiego




Sobiesław Zasada - aktualna legenda sportu samochodowego
zdobywca rajdowego mistrza Europy w rajdach 1966, 1967, 1971,
wicemistrza Europy w rajdach 1968, 1969, 1972,8-krotny rajdowy
mistrz Polski, 1960, 1961, 1963, 1966, 1967, 1968, 1971, 1973
zwycięzca 148 rajdów samochodowych.
  Kierowca fabryczny Steyr Puch (3 lata), Porsche (5 lat), BMW  
  i Mercedes-Benz (3 lata). Autor wielu książek o tematyce
  rajdowej :
  „Samochód, Rajd, Przygoda” i „Moje rajdy”, opisujących jego
  rajdowe przygody oraz „Szybkość bezpieczna”, „Szybkość
  bezpieczna – Safari”,  Doskonalenie techniki jazdy”. Propagator motosportu .Od początkowych startów wraz ze wspaniałą małżonką Panią Ewa Zasada w roli pilota a następnie wraz z 20 pilotami innymi w startach na rajdach w liczbie blisko 300 imprez .Ten genialny kierowca sportowiec stworzył wiele metod opisu rajdowego wiele do dziś cennych zasad i technik rajdowych tak chętnie powielanych przez mistrzów obecnych .W chwili zakończenia czynnej kariery kierowcy rajdowego powołał do życia RAJD  ŻUBRÓW -imprezę rajdową jako ukłon zawodników wobec działaczy i kierowców ,którzy zakończyli swoją czynną aktywność .Ten genialny kierowca zawodnik rajdowy i wyścigowy zachwycił swoim talentem cały świat  rozsławiając Polskę . O wspaniałym nie gasnącym duchu sportowca Mistrza najlepiej zapewnia tegoroczny start w eliminacji WRC Rajdzie SAFARI fordem Fiesta rally 3 ,którego od podium dzieliła jedynie awaria  jego auta z winy innego zawodnika. Gratulujemy Mistrzowi zapału i woli walki w iście w światowym wydaniu jak zawsze .  

Zapisy do klubu Wniosek do pobrania


Wszystkich zainteresowanych wstąpieniem do Automobilklubu Jurajskiego informujemy, że aby zostać członkiem naszego Klubu należy po zapoznaniu się z regulaminem klubu jaki udostępniamy na prośbę konkretnie zainteresowanych osób a po zaakceptowaniu zapisów ,wypełnić wniosek do karty członkowskiej (załącznik poniżej), opłacić składkę roczną Automobilklubu Jurajskiego oraz złożyć osobiście wniosek wraz z potwierdzeniem przelewu w siedzibie klubu bądź wysłać mailowo na adres automobilklubjurajski@wp.pl
W tytule przelewu należy podać swoje dane oraz dopisek "wpłata członkowska za rok aktualny 2023 "Dane do wpłaty w zakładce kontakt .


wniosek do karty członkowskiej
Robert Herba -członek Honorowy Automobilklubu Jurajskiego
Robert Herba (ur. 29 sierpnia 1961) – inżynier, absolwent Politechniki Śląskiej, były kierowca rajdowy, aktor i kaskader.

4-krotny Rajdowy Mistrz Polski[imgleft]




















Adam Polak -członek Honorowy Automobilklubu Jurajskiego
Adam Polak (ur. 24 kwietnia 1952 roku w Warszawie) – polski kierowca wyścigowy, rajdowy, rallycrossowy, W latach 1974-1983 kierowca doświadczalny Działu Sportu Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Fabryki Samochodów Osobowych, kierowca sportowy Polskiego Fiata oraz Poloneza. Startował w Mistrzostwach Polski, Mistrzostwach KDL, wybranych imprezach zaliczanych do Mistrzostw Europy oraz Mistrzostw Świata.W dorobku posiada 16 tytułów Mistrza Polski i Wicemistrza Polski w wyścigach  rajdach samochodowych i rallycrossie. Wielokrotnie startował w europejskich wyścigowych rozgrywkach pucharowych i rajdach samochodowych.








Łukasz Pieniążek członek honorowy Automobilklubu Jurajskiego



Łukasz Pieniążek urodził się 19 września 1990 roku. Rajdową przygodę zaczął w wieku dwudziestu dwóch lat. Poważne ściganie nadeszło w 2014, kiedy Łukasz rozpoczyna od Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Śląska. Później nadszedł czas na starty w RSMP, ERC Junior oraz WRC .
W sezonie 2014 Łukasz Pieniążek zasiadł za kierownicą Hondy Civic Type-R, którą startował w RSMŚL oraz RPP. Na prawym fotelu towarzyszył mu doświadczony Ryszard Ciupk. Największe sukcesy Pieniążek z Ciupką odnosili w mistrzostwach Śląska, gdzie zwyciężyli w Rajdzie Zamkowym oraz Rajdzie Ziemi Bocheńskiej. W ostatecznym rozrachunku Łukasz Pieniążek w swoim debiutanckim sezonie został mistrzem Śląska w pięknym stylu . Po odebraniu pucharów przyszedł czas na kolejne wyzwania…Sezon 2015 to nowy  pilot, nowe auto oraz nowe rajdy. Na prawym fotelu Peugeota 208 R2 zasiadł Jakub Gerber, z którym Łukasz jeździł w mistrzostwach Polski oraz Europy w klasie Junior ERC. Nauka zagranicznych tras nie rozpoczęła się najlepiej. Podczas zimowego Rally Liepaja Pieniążek z Gerberem wypadli z trasy, przez co nie mogli kontynuować jazdy. Później było już tylko lepiej. Podczas bardzo trudnego Circuit of Ireland polska załoga zajęła ósme miejsce w klasie Junior ERC. Następnie przyszły dwa miejsca na podium w klasie 4 podczas Rajdu Świdnickiego oraz Karkonoskiego. Dobra passa została jednak przerwana awarią podczas Rajdu Azorów. Największymi sukcesami tego sezonu okazało się piąte miejsce w Junior ERC podczas Rajdu Barum oraz zwycięstwo w klasie 4 w Rajdzie Nadwiślańskim.Kolejny rok to kolejne zmiany i jeszcze większe wyzwania. Na prawym fotelu Przemysław Mazur zmienił Jakuba Gerbera, a starty w RSMP zostały zastąpione startami w JWRC. Zmiany dotknęły również samochód. Zespół Łukasza Pieniążka do startów w Europie wybrał Opla Adama R2, a na odcinki mistrzostw świata oczywistym wyborem był Citroën DS3 R3T Max. Największymi sukcesami na europejskiej arenie było zwycięstwo w Circuit of Ireland oraz drugie miejsce w Rajdzie Barum. Załoga Pieniążek / Mazur przystąpiła również do dwóch eliminacji JWRC. W debiutanckim Vodafone Rally de Portugal zajęli dziesiąte miejsce, a w Rajdzie Polski szóste. W ostatecznym rozrachunku Łukasz Pieniążek i Przemysław Mazur zajęli jedenaste miejsce w klasyfikacji końcowej JWRC oraz trzecie w Junior ERC!Należy sądzic ,że ten wspaniale rozwijający  się kierowca rajdowy pokaże niebawem kolejny lwi pazur zdobywajac kolejne laury idac tym samym w ślady najlepszych postaci ze świata rajdowej elity






Członkowie honorowi
BARTŁOMIEJ MIRECKI (ur. 02.05.1996) – Mistrz Polski w klasyfikacji generalnej Mistrzostw Polski Kia Picanto 2012. Najmłodszy zdobywca tytułu Mistrza Polski – sukces osiągnął w debiucie w Mistrzostwach Polski za kierownicą samochodu w wieku zaledwie 16 lat, czego nie dokonał żaden inny kierowca. Karierę w motorsporcie rozpoczął od kartingu w 2006 roku.
W ciągu sześciu lat startów wywalczył m.in. 1 miejsce Pucharu MEN (2007), 1 miejsce Pucharu Polski Easykart 100 (2008), v-ce Mistrzostwo Polski ROK Junior (2009), Drużynowe Mistrzostwo Polski oraz v-ce Mistrzostwo Polski KF3 Junior (2010).
W 2011 roku zaczął startować w Wyścigowym Pucharze Polski i wygrał cztery wyścigi. Sezon 2012 minął pod znakiem Kia Lotos Race. Bartek, najmłodszy zawodnik w stawce, osiem razy stawał na podium w tym trzykrotnie na najwyższym stopniu. W rezultacie sięgnął po MISTRZOSTWO POLSKI Kia Picanto 2012.
W sezonie 2013 Bartłomiej Mirecki drugi raz z rzędu sięgnął po tytuł MISTRZA POLSKI Kia Lotos Race.
Bartłomiej Mirecki, to jedyny Polak i kierowca z Europy
środkowo-wschodniej, który wziął udział w prestiżowym Ferrari Driver Academy. W tym samym roku Bartek uczestniczył także w FIA Young Driver Excellence Academy.
W sezonie 2015 Bartłomiej Mirecki zadebiutował w serii wyścigowej Formula Renault 2.0 NEC. Po bardzo udanym debiucie kontynuuje starty w formule również w roku 2016.
SEZON 2013
- MISTRZ POLSKI Kia Lotos Race
- uczestnik Ferrari Driver Acadamy
- uczestnik FIA Young Driver Excellence Academy
SEZON 2012
- MISTRZ POLSKI Kia Picanto (8 razy na podium w tym 3 wygrane wyścigi)
SEZON 2011
- 1. miejsce V runda WPP klasa 2
- 1. miejsce VI runda WPP klasa 2
- 1. miejsce VII runda WPP klasa 2
- 1. miejsce VIII runda WPP klasa 2
- Drużynowy Mistrz Polski kategoria ROK Senior
- Vice Mistrz Polski kategoria ROK Senior
SEZON 2010
- Drużynowy Mistrz Polski KF3 Junior
- Vice Mistrz Polski kategoria KF3 Junior
- Mistrz Polski kategoria ROK Junior
- 1. miejsce w klasie 2. i 3. miejsce w klasyfikacji generalnej na MOTO MUSIC FESTIVAL 2010" - Wyrazów k. Częstochowy
SEZON 2009
- Vice-mistrz polski kategoria ROK Junior
- 3. miejsce europejski finał kategoria ROK Junior
- 5. miejsce fabryczny Puchar BRIDGESTONE
- 5. miejsce Puchar ROK Junior ITALIA
SEZON 2008
- 1. miejsce Puchar Polski kategoria Easykart 100
- 9. miejsce europejski finał Easykart 100
SEZON 2007
- 1. miejsce Pucharu MEN
- 3. miejsce kartingowe Mistrzostwa Polski kategoria młodzik 60
- 3. miejsce puchar Easykart 60
- 5. miejsce światowy finał Easykart 60 finał B
SEZON 2006 (pierwszy sezon startów - najmłodszy zawodnik sportu
kartingowego w Polsce)
- 6. miejsce kartingowe KMP -i kategoria Młodzik 60
- 5. miejsce pucharu Easykart 60
- 3. miejsce otwarty puchar kategorii międzynarodowych Easykart 60
- 29. miejsce światowy finał Easykart 60


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


BOGDAN KRACHULEC [24 MARCA 1957 R ] Kierowca rajdowy, kolarz, karateka, sporty ekstremalne.
Przygodę ze sportem samochodowym rozpoczyna w latach 70-ch jako pilot rajdowy swojego brata Mirosława następnie od roku 1980 samemu startuje trabantem, fiatem 123 p w rajdach okręgowych by następnie sięgać kilka razy po tytuły mistrza  okręgu .Rok 1984 to rozpoczęcie startów  w RSMP  jako załoga z Romualdem Nowakowskim. Tam od razu wbijają się w czołówkę nie pozostawiając złudzeń  wśród konkurencji, że pojawiła się mocna załoga czego dowodem liczne podium w RSMP  a ostatecznie w 1986 sięgając po tytuł v-ce Mistrza Polski w Rajdach samochodowych ustępując tylko śp. Marianowi Bublewiczowi. Kolejne lata to kolejne podium aż do roku 1993 kiedy to odchodzi z rajdów by walczyć z najlepszymi w wyścigach płaskich i górskich rangi Mistrzostw  Polski. Stary swoje formuła ester 1300 czy wieloma silnymi autami zawsze akcentował podczas wyścigu co zostawiało na długo w pamięci kibiców  jego waleczność i odwagę. Rok 2011 to kolejna próba swoich sił i start w rajdach terenowych i wygrana główna. Ten krótki opis pokazuje jak utalentowanym i walecznym zawodnikiem jest Bogdan Krachulec, który jak mawia nie zawiesił jeszcze kasku na haku a jedynie wyczekuje,by powrócić. Przejechane setki tysięcy  kilometrów rajdowych stawiają tego zawodnika pośród najlepszych kierowców historii sportu motorowego w naszym kraju. Tym bardziej jest miło mieć wśród członków Automobilklubu Jurajskiego  tak zasłużonego dla sportu samochodowego z tak wielkim talentem kolegę jakim jest Bogdan Krachulec









-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Marek Cieślak - Wspaniały żużlowiec od lat siedemdziesiątych kiedy to poznaliśmy wielki talent. Do dnia dzisiejszego zaskakuje sobą i zachwyca wszystkich fanów czarnego sportu, a na poparcie tych słów należy przytoczyć sukcesy i osiągnięcia tego utalentowanego żużlowca;






IMŚ 1975-XV miejsce / 1976 XIIIM / 1978 XIIM
DMŚ 1972 brązowy medal / 1976 srebrny medal / 1977 srebrny medal / 1978 brązowy medal
IMP 1975 v-ce Mistrz
ZŁOTY KASK 1976
SREBRNY KASK  dwukrotnie
Drużynowe Mistrzostwa  Anglii 1977

Przynależności klubowe;
WŁOKNIARZ CZĘSTOCHOWA
VAN PUR RZESZÓW
POLONIA PIŁA
ATLAS WROCŁAW
FALUBAZ ZIELONA GÓRA
GRUPA AZOTY UNIA TARNÓW
ZKS OSTROVIA OSTROW WLK.

Osiągnięcia trenerskie to; 20 razy podium w DMP; w DPŚ tytuły mistrzowskie  2001 - 2013

Wszystkie zasługi osiągnięte w temacie pracy szkoleniowej zawodniczej w sporcie żużlowym ocenione zostały poprzez nadanie Markowi Cieślakowi:
- KRZYŻ OFICERSKI OOP
- KRZYŻ KAWALERSKI OOP




















Reklama

Realizacja: Shile Design Studio